marți, 24 iunie 2008

Senzatia de cotcodaceala sau de ce ciresele negre sunt rosii atunci cand sunt inca verzi..

A venit caldura. Cel putin pe mine m-a "lovit" din plin anul acesta, prea brusca trecerea de la placut, rece, la.. zapuseala. Si efectul zapuselii e NEBUNIA. Se vede peste tot in jur..la oamenii care stau agitati in fata casieriei in fiecare dimineata cu 25 de minute inainte de a se deschide, de parca ar sta la coada la lapte inainte de '89, la cainii care se plimba fara nici o grija pe mijlocul strazilor intens circulate, doar-doar ii face unu aluat, la fetitele imbracate de plaja dar plimbandu-se prin centrul orasului, si, nu in ultimul rand, la mine. Sunt fan vara, dar anul asta parca mi-as schimba preferintele. Anul asta nici clima din masina (altora, ca eu nu am) nu mai face fata, cand ai oprit-o se infierbanta instantaneu aerul pe care cu greu te chinui sa il impingi in plamani. Care e totusi solutia? Aerul conditionat de la locul de munca face rau, mai ales daca instalatia e desupra capului tau.. Ventilatorul (de dimensiuni industriale pe care tocmai mi l-am achizitionat) iti invarte capul (si tot ce se gaseste in el) pana cand creierasu nu mai suporta si striga asa ca in Audibles la messenger "No more, no more!". Stiu! Gheata. Da nu in pahar, ci un cub lasat sa se topeasca pe gat sau pe frunte. Acum, scriind aceste randuri, imi inchipui si traiesc pur si simplu senzatia pe care ti-o da un cub de gheata bine plasat, cu fiorul initial la primul contact cu pielea si orgasmul epidermei la scurgerea unei picaturi pe masura ce aceasta aluneca si racoreste drumul parcurs..
Si astept cu nerabdare zilele de concediu, sa stau la umbra viei din curte, lafaindu-ma la o bere pe un scaun de plastic verde si incercand sa tin la distanta cainele atat de jucaus care imi supravegheaza curtea. Oh, happy days are coming! Dar dupa ma intorc la lucru.. Hai, fiecare pe rand. Pana una-alta, tre' sa ma intalnesc cu un client, asa ca inchid post-ul asta.
Cred ca inca va intrebati care e rostul titlului...pai..

Niciun comentariu: